Whirlpool Seattle 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Seattle 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

de directie 31-01-2015
Geschreven voor: Whirlpool Seattle 1400

Prima wasmachine. Wegens zeer goede ervaringen met een oudere Whirlpool (Ding blijft het maar doen, al 10 jaar) weer een Whirlpool genomen. Design is niet heel spannend, maar het is een wasmachine en geen schilderij. Doet wat hij moet doen, voor een goede prijs, en zuinig met water en energie. Enige nadeel is dat ik soms wat witte strepen op zwarte kleding heb. Maar dat kan komen omdat ik altijd op 30 graden was, en je soms even op 90 moet wassen om hem schoon te maken van binnen. Maakt niet veel herrie. De trommel kan 5KG in, soms zou ik wel willen dat ie net iets groter was want met je beddengoed erin is ie wel vol meteen.
Onderaan de streep zeg ik: aanrader. Veel wasmachine voor relatief weinig geld. Een goede koop van een betrouwbaar merk.